Het is zover! Met veel trots en enthousiasme kondigen we de lancering van onze gloednieuwe website aan. Vanaf vrijdag 1 december kan de hele wereld online kennismaken met onze hernieuwde uitstraling via www.einsteinlyceum.nl. Kom dus snel ook een kijkje nemen!

Brengt je verder

De afgelopen maanden zijn we als school al breed naar buiten getreden met onze nieuw geformuleerde belofte: ‘Einstein Lyceum brengt je verder.’ Wij helpen onze leerlingen hun pad naar de toekomst te ontdekken met goed onderwijs, persoonlijke aandacht en prikkelende buitenschoolse projecten. Bij die nieuwe belofte hoort een nieuw schoolmanifest, een nieuwe promotievideo, nieuwe beeldtaal, nieuw schoolaanbod en nog zoveel meer. Je vindt het nu en de komende tijd allemaal op onze nieuwe website.

De Einstein-loper

Het fenomeen van een rode loper kennen we allemaal wel, maar wij in Hoogvliet spreken liever van de zogeheten Einstein-loper! Hiermee symboliseren we op geheel eigen wijze wat we voor onze leerlingen willen betekenen. En je zult deze vrolijke, kleurrijke loper steeds vaker gaan tegenkomen! Om te beginnen voert hij jou graag mee door de hernieuwde website. Zo ontvouwt zich een korte reis langs al het moois dat onze school te bieden heeft. Ga dat dus snel ontdekken!

Altijd in beweging

Onze website is geen stilstaand object, en dat mag het ook niet worden. Dat wil zeggen dat we door de tijd heen regelmatig actualiseren, inhoud toevoegen, verwijderen, aanpassen, etc. Alleen dan blijft het een digitaal bouwwerk dat met z’n tijd meegaat. Dus als je zaken mist, ergens een vraag bij hebt, of als je simpelweg een goed idee hebt voor interessante content, laat het ons gerust weten. Zo wordt het een website van ons allemaal!